God jul och gott nytt år! | Sverigedemokraterna Uppsala

God jul och gott nytt år!

Sverigedemokraterna Uppland vill härmed passa på att önska alla medlemmar, väljare och sympatisörer en riktigt god jul och ett gott nytt år. Under det gångna året har SD rönt nya stora framgångar och slagit nya rekord i både medlemsantal, aktivitet och opinionsmätningar.

Nästa år stundar kyrkovalet den 15 september. Partiet kommer också att ha sina Landsdagar 22–24 november, och den 9 februari är det 25-årsjubileum och framtidskonferens. Dessutom inleds på allvar de viktiga förberedelserna inför EU-valet och de allmänna valen 2014 med endast tre månaders mellanrum sinsemellan.

SD Uppland kommer under 2013 att lägga i en ytterligare växel vad gäller både politik och organisation, och vi hoppas att så många som möjligt kommer att vilja vara med och bidra till vårt viktiga arbete. Återigen: god jul och gott nytt år önskar vi i distriktsstyrelsen för Sverigedemokraterna Uppland alla Sverigevänner!